کد خبر: ۱۹۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 15 March 2016

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسعه فضاهای سبز در مناطق مختلف کرج طی سال آتی مهمترین اولویت این سازمان است.

محمدرضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به توسعه کلانشهر کرج و همچنین افزایش جمعیت یکی از نیازها و مطالبات مردم توسعه فضاهای سبز است.

وی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان سرانه فضاهای سبز در کرج به استانداردهای لازم برسد تا مردم از این فضاها بیشتر بهره‌مند شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در اولویت قرار گیرد ایجاد فضاهای سبز در تمامی مناطق این کلانشهر به صورت یکسان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید توجه بیشتری به مناطق کم برخوردار داشته باشیم بیان داشت: شهرداران در مناطق مختلف باید توجه بیشتری به توسعه فضاهای سبز داشته باشند و این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

زین‌العابدینی با اعلام اینکه در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال جاری سه بوستان در کرج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این سه بوستان به منظور توسعه فضاهای سبز احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سه بوستان در مناطق چهار، 6 و هشت شهرداری کرج احداث شده است که امیدواریم گامی مهم در جهت توسعه فضاهای سبز در این مناطق محسوب شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها با بیان اینکه پارک نور با مساحتی بالغ بر 3.5 هکتار واقع در بلوار طالقانی شمالی راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: ایستگاه کوهستان با مساحتی بالغ بر 1.5 واقع در باغستان غربی و گذر سبز مهرشهر با مساحتی بالغ بر 6 هکتار واقع در بلوار شهرداری بین فازهای یک و دو نیز تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: فرهنگ استفاده از این فضاها باید به درستی در بین مردم نهادینه شود و شهروندان نیز از تخریب این گونه فضاها به شدت بپرهیزند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شد در سال آتی یک مترمربع به سرانه فضای سبز کلانشهر کرج افزوده می‌شود که در این راستا و در صورت تحقق اهداف مورد نظر 170 هکتار فضای سبز در نقاط مختلف شهر ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار