کد خبر: ۲۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 20 March 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان البرز مهیای اسکان و پذیرایی از مسافران شد که در این زمینه 141 کلاس درس و مرکز رفاهی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای خدمات‌رسان در تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود و می‌تواند از امکانات موجود در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مسافران پیشتاز باشد، لذا با توجه به امکانات موجود برخی از مدارس خود را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

وی تأکید کرد: در این زمینه 141 کلاس درس و مرکز رفاهی در استان البرز مهیا شده است تا مسافران نوروزی در این کلاس‌ها اسکان یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای توسعه خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز در این استان فراهم شده است، خاطر نشان کرد: 6 پایگاه اصلی و یک پایگاه فرعی به منظور بررسی و توسعه خدمات‌رسانی به مسافران فعال است.

ساکی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مراکز رفاهی آموزش و پرورش در این استان نیز برای ارائه خدمات به فرهنگیان مهیا شده است، افزود: در این زمینه 6 مرکز آموزشی رفاهی برای اسکان فرهنگیان نیز آماده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار