کد خبر: ۲۰۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 29 March 2016

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی البرز با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان البرز برنامه‌های خوبی در سلفچگان اجرا کرده است که مورد رضایت و خوشحالی مردم منطقه شده است گفت: سپاه پاسداران استان قم نیز از این تلاش های دانشجویان در جهت محرومیت زدایی رضایت دارد.

حاج کرم خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویی اسفند 94 و نوروز 95 سازمان بسیج سازندگی استان البرز، اظهار داشت: 6 گروه از گروه‌های جهادی دانشجویان استان البرز در مناطق محروم سلفچگان در استان قم برای خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی استان البرز با بیان اینکه این 6 گروه از 3 دانشگاه استان البرز به استان قم اعزام شده‌اند، گفت: اعزام گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های پیام نور کرج، اشتهارد و امام خمینی(ره) استان البرز در قالب گروه‌های خواهران و برادرن صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان البرز در استان قم، افزود: با توجه به برنامه‌های خوبی که گروه‌های جهادی البرز در سلفچگان اجرا کرده است، رضایت سپاه پاسداران استان قم را درپی داشته است.

خزایی با بیان اینکه فردی از چهره‌های شاخص نوابغ کشوری با 2 مدرک دکتری،‌ 50 اختراع و 20 مدال جهانی به همراه گروه‌های جهادی در منطقه سلفچگان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: این فرد در منطقه فعالیت گسترده آموزشی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی نیز دستگاه‌های اجرایی از نحوه عملکرد گروه جهادی استان البرز به خصوص در بحث آب‌رسانی بسیار رضایت داشته‌اند،‌ افزود: در این منطقه یک گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران حضور دارند.

خزایی با بیان اینکه گروه جهادی البرز در خراسان شمالی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی،‌ آموزش و عقیدتی فعالیت دارند، گفت: این گروه شامل 40 نفر از اعضا است که تا پایان تعطیلات نوروزی در این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار