نماینده ولی فقیه در استان البرز:
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: شعار امسال با تعامل و همدلی مسئولان محقق می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 02 April 2016
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است مسئولان باید همدلی و تعامل بسیاری را با هم داشته باشند.
وی ادامه داد: مسئولان در تصمیم‌گیری‌های امسال باید مسئله اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرند و تا تصمیمات سازنده در مسیر تحقق این شعار حرکت کنند.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برای تحقق شعار امسال مردم نیز نقش اساسی و سازنده‌ای دارند، تأکید کرد: باید با جدیت و با تمام توان در مسیر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری پیش برویم و با تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را به سمت توسعه و تحولات اساسی پیش‌ ببریم.
حسینی همدانی ادامه داد: رفع مشکلات مردم و جامعه از دیگر مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید در سال جاری به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی را در استان مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان و متولیان امر فرهنگ نیز باید شعار امسال را مورد توجه قرار دهند و توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای برنامه‌های فرهنگی را در این استان در اولویت کارهای خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه توسعه مسائل فرهنگی می‌تواند در پیشرفت اقتصادی استان نیز تأثیرات بسیاری داشته باشد، گفت:  تکریم ارباب رجوع  و اهمت دادن به مطالبات و نیازهای مردم نیز از مهم‌ترین وظایفی است که دستگاه‌های مختلف در البرز باید به آن توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار