کد خبر: ۲۰۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 04 April 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، از پایان فیلمبرداری و تدوین پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های آتش در نیستان به کارگردانی مهدی(محراب)نوزراده با عنوان 'تهمت' در شهرستان فردیس خبر داد.

اسداله جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اثر سینمایی، اولین تله فیلم تولید شده با مشارکت و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس است که مراحل برنامه ریزی و فیلمبرداری آن در سال ١٣٩٤ شروع شد و طی ایام نوروز سال ٩٥ مراحل تدوین آن به پایان رسید و هم اکنون در حال آماده سازی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی و اکران عمومی است.

وی در تشریح چگونگی تولید این فیلم سینمایی افزود: این فیلم بانویسندگی و کارگردانی محراب نورزاده از هنرمندان توانمند عرصه سینمایی استان البرز است که پس از انجام توافقات و همکارهای دوجانبه میان ایشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس مراحل اخذ تائید فیلمنامه و مجوز فیلمبرداری آن صورت پذیرفت .

وی در ادامه افزود: ضمن اعلام فراخوان همکاری، منتخبی از علاقه مندان و استعدادهای سینمائی شهرستان فردیس از جمله ٢ نفر از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس برای بازیگری در این مجموعه انتخاب شدند و در این فیلم حضور دارند که در کنار چهره های شاخص سینمایی کشور از جمله استاد سیامک اشعریون و سید احمد امامیه به ایفای نقش پرداخته اند .

جعفری گفت: تمام مراحل فیلمبرداری این تله فیلم در سطح شهرستان فردیس و از جمله بخش هایی از آن در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت صورت گرفته است و موضوع این فیلم درخصوص پرداختن به اثرات منفی 'رذیله اخلاقی تهمت' در عرصه روابط افراد و اجتماع است که سعی شده است با زبان هنر و بصورت غیرمستقیم به این موضوع پرداخته شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردیس گفت: بزودی ضمن عرضه در شبکه نمایش خانگی ، جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور هنرمندان و هنردوستان مدعو و عوامل فیلم و مسئولین شهرستان فردیس در محل فرهنگسرای ولایت فردیس برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اداره ارشاد فردیس!!!!!! مگه اداره ارشاد داریم تو فردیس؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار