کد خبر: ۲۰۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 04 April 2016

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی و شهروندان از طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام محمد صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و شاخص این استان در ایام نوروز برگزارشد اظهار داشت: برگزاری این طرح مورد استقبال بسیار خوب مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که در قالب آن نمایشگاه‌ها و مشاروه‌هایی نیز انجام شد مسافران و گردشگران از آن استفاده کرده و استقبال بی نظیری نیز از آن انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تأکید کرد: در این راستا و براساس آمار موجود یک میلیون و 350 نفر از گردشگران و مسافران نوروزی در این طرح در استان البرز شرکت کردند.

صالحی با اشاره به اینکه در طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت نیز برپا شده بود افزود: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده11 خیمه معرفت با حضور روحانیون نیز برپا شد.

این مسئول تصریح کرد: خیمه‌های معرفت در آستان 11 امامزاده شاخص استان برپا شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: توزیع بروشورهای تبلیغاتی و استفاده از محصولات فرهنگی و مذهبی و پاسخ به سئوالات شرعی و دینی توسط روحانیون نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در این خیمه‌ها انجام شد.

وی به طرح آرامش بهاری اشاره کرد و بیان داشت: با اجرای این طرح که بزرگترین نمایشگاه طرح آرامش بهاری کشور در استان البرز برگزار شده بود بیش از 200 هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از ان استفاده کردند.

به گفته صالحی این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار