کد خبر: ۲۰۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 04 April 2016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از توزیع 35 هزار بسته آموزشی بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در ایام نوروز 1300 مورد خدمات امدادی به مسافران ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احسان نصیری ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال بیش از 1300 مورد خدمات به مسافران ارائه شده است اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای ارائه خدمات به مردم استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان انجام شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: در این راستا و با توجه به اینکه در این ایام بارش‌های بسیاری را نیز داشتیم تیم‌ها در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند.

نصیری در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده در این مدت پرداخت و بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی که تا 15 فروردین ماه ادامه داشت، 98نفر دچار حادثه شدند که نیروهای امدادی هلال احمر خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین 463 نفر مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: از تعداد 463 نفر 79 نفر به مراکز درمانی انتقال و سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 18 مورد نیز در امداد نوروزی از طرح اسکان مسافران نوروزی استفاده کردند، گفت: همچنین در این مدت 5 هزار و 522 نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند و تست قند خون و فشار نیز برای آنان انجام شد.

به گفته این مسئول در این مدت همچنین 35 هزار بسته آموزشی بین مسافران توزیع شد.

در طرح نوروزی امسال 42 ایستگاه امدادی هلال احمر در آماده باش بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار