کد خبر: ۲۰۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 04 April 2016

شهردار کرج گفت: روند ساخت تقاطعات غیرهم‌سطح در سال جاری نیز ادامه دارد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه ساخت تقاطعات غیرهم‌سطح در این کلانشهر انجام شده است افزود: ساخت و بهره‌برداری از این تقاطعات گامی مهم در جهت کاهش بار ترافیکی و توسعه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال گذشته مناطقی که دارای بار ترافیکی بسیار بالا بود شناسایی شده و با احداث تقاطعات غیرهم‌سطح گامی مهم برای کاهش بار ترافیکی انجام شد.

شهردار کرج با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار شد است که 53 تقاطع غیرهم‌سطح در کلانشهر کرج احداث شود افزود: سال گذشته تعدادی بسیاری از این تقاطعات احداث و به بهره‌برداری رسید و با تمهیدات اندیشیده شده امسال ساخت این تقاطعات در دستور کار قرار دارد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرج به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان به شمار می‌رود، تأکید کرد: متأسفانه وجود این معضل در کلانشهر کرج مردم را با مشکلات اساسی مواجه کرده است و به عنوان دغدغه‌ای برای شهروندان محسوب می‌شود.

ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات در نقاط مختلف نیز از مهمترین اولویت‌های ما در سال جاری است گفت: برای اینکه بتوانیم کلانشهر کرج را با تحولات اساسی مواجه کنیم باید میزان خدمات را در نقاط مختلف ارتقا دهیم و ارائه امکانات را به صورت یکسان در تمامی نقاط مختلف اجرایی کنیم.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر و رسیدن به استانداردهای فضاهای سبز در نقاط مختلف نیز از دیگر مهمترین اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

شهردار کرج ادامه داد: هم اکنون سرانه فضاهای سبز در برخی از نقاط کرج بسیار پایین است و لازم است تا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم میزان این سرانه‌ها را با رشد مواجه سازیم.

ترکاشوند از دیگر نیازهای این کلانشهر را احداث پارکینگ‌های عمومی عنوان کرد و بیان داشت: از دیگر راهکارهای اساسی برای رفع معضل ترافیک ایجاد و احداث پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر است تا رانندگان بتوانند با فراغ بال و بدون هیچ دغدغه‌ای خودروی خود را در پارکینگ‌ها جای دهند و همین امر سبب کاهش بار ترافیکی در سطح خیابان‌های شهر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار