کد خبر: ۲۰۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 04 April 2016

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه توسعه پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گیرد، گفت: طرح بازسازی بافت‌های فرسوده در کلانشهر کرج از سال‌های پیش انجام شده است اما متأسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای کلانشهر کرج توجه به توسعه خدمات عمرانی است.

وی افزود: در این راستا باید با شناسایی نیازها مسیر تحولات اساسی در حوزه پروژه‌های عمرانی را ارتقا دهیم.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی کرج و افزایش جمعیت آن لازم است تا در توسعه پروژه‌های عمرانی دقت بیشتری را داشته باشیم و در این حوزه با کار کارشناسی شده پروژه‌های عمرانی بیشتری را در کرج ایجاد و به بهره‌برداری برسانیم.

دادگو افزود: بافت شهری کرج را باید به سمت تحولات پیش ببریم لذا در این زمینه نیازمند کار کارشناسی شده و برنامه‌ریزی جامع هستیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های کرج را برای رسیدن به تحولات مهم ارزیابی کرد و گفت: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت دارای ظرفیت‌های بسیاری است لذا می‌توانیم در این حوزه با شناسایی ظرفیت‌ها مسیر توسعه و تحولات را کوتاه‌تر کرده و سریع‌تر به این پیشرفت برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج رفع بافت‌های فرسوده را یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر دانست و تأکید کرد: وجود بافت‌های فرسوده در این کلانشهر سبب شده است که چهره شهر نامتناسب باشد لذا مسئولان باید برای رفع این بافت‌ها اقدامات لازم و درست‌تری را انجام دهند.

دادگو با اعلام اینکه سال گذشته نیز اقداماتی در زمینه بافت‌های فرسوده در کرج انجام شد، افزود: کلانشهر کرج دارای 785 بافت فرسوده است که لازم است تدابیر اساسی برای رفع این بافت‌ها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح رفع بافت‌های فرسوده در کلانشهر کرج از سال‌های پیش انجام شده است اما متأسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: فرهنگ سازی‌های اساسی در این زمینه و ارائه اطلاعات به ساکنان بافت‌های فرسوده یکی از مهمترین اقدامات و راهکارهایی است که می‌تواند در اجرای این طرح تسریع بخشد.

دادگو افزود: متأسفانه عدم آگاهی ساکنان بافت‌های فرسوده روند رفع این بافت‌ها را کند کرده است که البته این یکی از دلایل کند پیش رفتن این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار