در بررسي‌ها مشاهده مي‌شود كه برخي از ساختمان‌هاي چندين طبقه بدون اخذ مجوز لازم و با مصالح غيراستاندارد و در نتيجه بدون نظارت در حال ساخت هستند كه در اين رابطه افراد مسئول كه قصور داشتند به مراجع قضايي وذيصلاح استان معرفي شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 10 April 2016
رئيس سازمان بازرسي استان البرز مطرح كرد: ساخت و ساز غيرقانوني يكي از معضلات جدي شهرستان كرج است.
سعيد دهقان روز يكشنبه در بازديد امام جمعه كرج از دادگستري استان البرز با ارائه گزارشي به تشريح اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: سال 94 با تلاش همكاران در سازمان بازرسي توانستيم رتبه نخست را از نظر عملكردي در بين سازمان‌هاي بازرسي كل كشور كسب كنيم.
وي افزود: در بررسي‌ها مشاهده مي‌شود كه برخي از ساختمان‌هاي چندين طبقه بدون اخذ مجوز لازم و با مصالح غيراستاندارد و در نتيجه بدون نظارت در حال ساخت هستند كه در اين رابطه افراد مسئول كه قصور داشتند به مراجع قضايي وذيصلاح استان معرفي شده‌اند.
وي با تاكيد بر اولويت پيشگيري در مجموعه بازرسي استان، اظهار داشت: در سال گذشته، بيش از 500 گزارش از دستگاه‌هاي اجرايي استان تهيه و پيگيري شد كه در نتيجه آن تعدادي از افراد به دليل تخلفات مشاهده شده تحت تعقيب قرار گرفتند.
رئيس سازمان بازرسي استان اضافه كرد: در يكي از دستگاه‌هاي اجرايي، در حين بازرسي‌ها متوجه شديم وجوه غيرقانوني از مردم اخذ شده كه گزارش مربوط به تخلف يكي مسئولان مربوطه، تدوين و مورد رسيدگي قرار گرفت.
وي ساخت و ساز غيرقانوني و غير اصولي در شهر كرج را يكي از معضلات جدي اين شهرستان دانست و گفت: در بررسي‌ها مشاهده مي‌شود كه برخي از ساختمان‌هاي چندين طبقه بدون اخذ مجوز لازم و با مصالح غيراستاندارد و در نتيجه بدون نظارت در حال ساخت هستند كه در اين رابطه افراد مسئول كه قصور داشتند به مراجع قضايي وذيصلاح استان معرفي شده‌اند.
دهقان همچنين با ارائه گزارشي از تخلفات در دستگاه‌هاي اجرايي استان در سال 94 گفت: با وجود اقدامات پيشگيرانه، نيازمند فعاليت‌هاي فرهنگي براي كاهش تخلفات هستيم؛ متاسفانه زمينه وقوع جرم در برخي از دستگاه‌ها به راحتي مهياست كه بايد تدابير جدي براي مقابله انديشيده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار