کد خبر: ۲۰۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 10 April 2016

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر کرج، اهمیت ویژه‌ای به طرح‌های نیمه تمام داده شده که در این راستا بهره‌برداری از پل‌هایی که برای بهبود ترافیک شهر احداث می‌شود از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود دادگو در مراسم افتتاح پل شهیدان حیدرخانی که امروز با حضور فرمانده سپاه استان و شهردار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح شهیدان حیدرخانی مکمل پل شهدای دانش‌آموز است که با مصوبات شورا مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امید است قسمتی از ترافیک این مسیر را برطرف کند.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم با افزایش جمعیت و تعداد اتومبیل و عدم آموزش‌های ترافیکی هر تعداد پل و تقاطع غیرهمسطح احداث کنیم، مشکلات این حوزه برطرف نمی‌شود، افزود: احداث این پروژه‌ها تنها به صورت نسبی این مشکلات را حل می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر کرج، اهمیت ویژه‌ای به طرح‌های نیمه تمام داده شده که در این راستا بهره‌برداری از پل‌هایی که برای بهبود ترافیک شهر احداث می‌شود از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک 4 پل دیگر در کلانشهر کرج مورد بهره‌برداری قرار گیرد که در نقاط مختلف شهر کرج واقع شده است.

دادگو خاطرنشان کرد: نکته مهم در شورای اسلامی شهر کرج توجه به مسائل عمرانی و پیگیری آن به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و نیز قطارشهری است که امید است در آینده‌ شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم و در این راستا از شهروندان درخواست می‌شود در حوزه مسائل ترافیکی، همکاری لازم را با مدیریت شهری کرج داشته باشند تا مشکلات این بخش برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار