کد خبر: ۲۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 12 April 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه ۷۲۲ پروژه در استان وجود دارد که از صفر تا ۹۰ درصد پیشرفت برخوردار هستند، گفت: ۴۵ پروژه قابل درآمدزایی برای واگذاری به بخش خصوصی در استان البرز احصا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، هیربد معصومی در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز با حضور نماینده ولی‌فقیه در البرز، استاندار و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار داشت: شکل‌گیری کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی افزود: 722 پروژه در استان وجود دارد که از صفر تا 90 درصد پیشرفت برخوردار هستند که در این راستا 45 پروژه قابل درآمدزایی برای واگذاری به بخش خصوصی احصا شده است.

وی با بیان اینکه از 16 شهرداری تابعه 14 شهرداری برنامه‌های خود را در این راستا اعلام کرده‌اند، ادامه داد: وضعیت 30 پروژه از مجموع 100 پروژه بررسی شده است.

حجت‌الله ملاصالحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز در این جلسه اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد و حفظ امنیت بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در استان البرز با هماهنگی کلیه اعضای شورای تامین سعی شده این مهم در سطح استان اجرایی شود، افزود: در دو مقطع زمانی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد نتیجه خوب واگذاری امور به مردم بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر اینکه 450 سازمان مردم نهاد و NGO سال گذشته در البرز به ثبت رسید که این امر نقطه مثبتی به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: چاره‌ای جز واگذاری پروژه‌ها به مردم وجود ندارد چرا که با تحقق این مهم کشور پر رونق‌تر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار