کد خبر: ۲۱۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 18 April 2016

رئیس هیأت اسکی استان البرز از میزبانی این استان در مسابقات مهم اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

علی عمرانی ‌سولقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکانات بسیار خوب و ویژه‌ای که دارد، به عنوان قطب ورزش مفرح اسکی شناخته می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه وجود پیست‌های معتبر و استاندارد در این استان از جمله پیست اسکی دیزین، موجب شده که بتوانیم قهرمانان و مربیان توانمندی را در این البرز پرورش دهیم.

رئیس هیأت اسکی استان البرز تصریح کرد: همچنین استان البرز بارها ثابت کرده که توانمندی میزبانی مسابقات بسیار مهم داخلی، آسیایی و جهانی را دارد و برگزاری و میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی رشته اسکی در البرز این امر را ثابت می‌کند.

سولقانی گفت: با توجه به میزبانی‌های خوب استان البرز به ویژه در پیست اسکی دیزین، بار دیگر برگزاری یک مسابقه مهم جهانی بر عهده استان البرز و هیأت اسکی این استان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون جهانی اسکی، استان البرز و پیست اسکی دیزین در مردادماه امسال میزبان مسابقات مهم قهرمانی جوانان جهان در رشته اسکی روی چمن است.

رئیس هیأت اسکی استان البرز افزود: این رقابت‌ها در نیمه اول مردادماه و به مدت 2 روز به میزبانی کشورمان در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود.

سولقانی ادامه داد: در صورت برگزاری مناسب و شایسته رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در رشته اسکی روی چمن، می‌توانیم در آینده میزبانی رقابت‌های مهم دیگر را هم کسب کنیم.

وی اظهار داشت: به طور قطع میزبانی رقابت‌های جهانی در این سطح که بهترین‌های جهان به کشورمان می‌آیند، در رشد و توسعه ورزش اسکی در ایران نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار