کد خبر: ۲۱۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 19 April 2016


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از استقبال خوب هنرمندان این استان برای حضور در ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز خبر داد.

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ششمین مرحله استانی تئائر در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود که مقدمات لازم برای برگزاری این دوره در البرز به طور کامل فراهم شده است.

وی افزود: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب هنرمندان عرصه تئاتر البرز برای حضور در این دوره بودیم و به طور قطع ششمین مرحله تئاتر استانی در البرز به مراتب بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌گردد.

معاون هنری اداره ارشاد البرز تصریح کرد: برای تحقق این مهم دبیرخانه جشنواره فعال شده و تاکنون بیش از 70 متن از سوی هنرمندان البرزی به این دبیرخانه تحویل داده شده است.

شریفی گفت: هیأت انتخاب جشنواره پس از پایان مهلت ارسال آثار تا تاریخ هفدهم اردیبهشت به بازخوانی آثار ارائه شده می‌پردازند و آثاری که دارای ویژگی‌های مناسب باشد، برای اجرا مورد تائید قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: پس از پایان مرحله بازخوانی آثار دریافتی، آثاری که از سوی این هیأت انتخاب می‌گردند، اجازه دارند تا در تئاتر شهر کرج و همچنین پلاتوی اداره کل ارشاد برای تمرین اثر خود اقدام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا برای تائید نهایی آثار ارائه شده تنها به بازخوانی متن اکتفا می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اواخر تیر ماه سال جاری هیأت انتخاب بار دیگر آثار را بازبینی کرده و سپس آثار نهایی برگزیده را انتخاب می‌کنند.

شریفی اعلام کرد: پس از تائید نهایی این آثار، گروه‌های راه یافته به ششمین جشنواره استانی تئاتر البرز، مجوز لازم برای اجرای عمومی را دریافت کرده و در جشنواره نیز آثار آنها به اجرا در می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار