کد خبر: ۲۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 20 April 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از دلجویی 780 خانواده نیازمند در این استان در اجرای طرح مفتاح‌الجنه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا گفت: کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت همنشینی با فقرا، فرصت مناسبی را برای مسئولان خیراندیش و نیکوکار فراهم کرده تا در طرح مفتاح‌الجنه شرکت کنند.

وی ادامه داد: مفتاح الجنه طرحی است که بر اساس آن کمیته امداد با همراهی مسئولان سازمان‌ها و نهادها و خیرین در سطح استان‌ها اقدام به بازدید از منازل مددجویان دارای مشکلات خاص و همچنین مددجویان کارآفرین و موفق کرده و از نزدیک با توانمندی‌ها، توفیقات و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت آشنا می‌شوند.

سالارکیا یادآور شد: بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از مساعدت‌های مسئولان به تناسب نیازشان، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه، تکریم فقرا و نیازمندان، احیای سنت‌های حسنه اسلامی، آشنایی نزدیک خیرین و مسئولان با مشکلات و نحوه زندگی افراد تهیدست از اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

وی افزود: در طرح مفتاح‌الجنه سال گذشته این 780 خانواده با صرف هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال توانستند بخشی از مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار