کد خبر: ۲۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر اداره كل آموزش و پرورش البرز از تحت پوشش قرار گرفتن یك هزار و 620 دانش آموز این استان در قالب طرح پراكنده خبر داد.

عباس زمان فر روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح پراكنده یكی از محورهای كاری اداره های امور شاهد و ایثار گران آموزش و پرورش كه در راستای كمك به دانش آموزان ویژه در سایر مدارس دولتی و غیر دولتی البرز هر سال اجرایی می شود.

وی اظهار كرد: این طرح فرزندان شاهد، آزاده و جانباز بالای 50 درصد را در سایر مدارس غیر از مدارس شاهد فعال در البرز تحت پوشش قرار می دهد.

وی ضمن مثبت ارزیابی كردن نتایج این طرح برای دانش آموزان به ویژه در مدارس البرز خاطر نشان شد: در این اقدام حمایتی - خدماتی دانش آموزان در امور درسی تحت مشاوره و آموزش تحصیلی ویژه قرار می گیرند.

زمانیان ادامه داد: به منظور بررسی خدمات این طرح در مدارس البرز ، برای دانش آموزان تحت پوشش در مدارس و اداره های آموزش و پرورش پرونده تشكیل شده تا كارشناسان امور شاهد در بازدیدهای مكرری كه از این مدارس دارند از روند رشد درسی دانش آموزان اطلاع كامل پیدا كنند.

وی گفت: در آموزش و پرورش ناحیه یك كرج 176 دانش آموز تحت ÷وشش طرح پراكنده قرار دارند كه امروز از تعدادی از مدارس مجری این طرح بازدید می كنیم.

ناحیه یك كرج حدود 53 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار