کد خبر: ۲۱۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


كارشناس مشاركت هاي مردمي ، امور شاهد و ايثارگران آموزش و پرورش ناحيه يك كرج از هوشمند سازي 98 درصد كلاس هاي درس مدارس شاهد اين ناحيه در سال تحصيلي 95-94 خبر داد.

عباس اصغري والا روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هوشمند سازي كلاس ها تاثير بسزايي در ايجاد انگيزه دانش آموزان در فرآيند يادگيري، سهولت در نوشتن نكات آموزشي دروس ، افزايش مشاركت دانش آموزان در فعاليت هاي نوشتاري و تمرين دروس در كلاس، كاهش هزينه ، سرعت بخشي در نوشتن مطالب درسي در تابلو كلاس ، پيشگيري از بيماري هاي پوستي و تنفسي در بين معلمان و دانش آموزان و نظم بخشي در فضاي كلاس را به همراه دارد.

وي اظهار كرد: اين كلاس ها با مشاركت اولياي دانش آموزان در 8 آموزشگاه دخترانه و پسرانه پايه ابتدايي ، متوسطه اول ، متوسطه دوم و يك هنرستان پسرانه شاهد فعال در ناحيه هوشمندسازي شدند.

كارشناس مشاركت هاي مردمي ، امور شاهد و ايثارگران آموزش و پرورش ناحيه يك كرج بيان كرد: در مدارس شاهد كرج 100 كلاس درس وجود دارد كه تا كنون 98 درصد آن در دو بخش تابلو يي و تخته اي به سيستم هوشمند تجهيز شده اند.

اصغري در ادامه به آمار 2 هزار و 731 نفري دانش آموزان اين ناحيه در مدارس شاهد اشاره كرد و خاطر نشان شد: مسووليت كلاس هاي درس اين مدارس را 319 نفر از معلمان مجرب ناحيه يك بر عهده دارند.

وي افزود: در همه مدارس شاهد مشاوران تحصيلي به منظور هدايت تحصيلي، ارائه خدمات مشاوره فردي ، گروهي و خانوادگي حضور دارند تا زمينه توانمند سازي ، رشد كيفيت بخشي در فرآيند يادگيري دروس و امور تربيتي دانش آموزان هموار تر شود.

ناحيه يك آموزش و پرورش ناحيه يك كرج حدود 53 هزار دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار