امام جمعه کرج:
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه باید مقابل هر موضوعی که اقتدار دفاعی کشور را خدشه‌دار می‌کند، ایستادگی کرد، گفت: اقتدار دفاعی کشور همواره باید افزایش یابد.
کد خبر: ۲۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 25 April 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در دیدار با امیر جمشیدی‌فر، ارشد نظامی لشگر 23 ارتش و همراهانش، گفت: قرآن می‌فرماید ترهبون به عدوالله یعنی کاری بکنید که دشمنان از شما بترسند.
وی تصریح کرد: اینکه می‌گویند موشک نداشته باشیم، چون از ما می‌ترسند؛ نانوفناوری و هسته‌ای نداشته باشیم، چون اگر داشته باشیم از ما می‌ترسند و به واسطه گرفتن این امور دیگر از ما نمی‌ترسند و ایران هراسی وجود نخواهد داشت، این هیچ ارزشی ندارد.
امام جمعه کرج افزود: هر حرف و موضوعی که اقتدار کشور را مورد خدشه قرار دهد، باید محکم جلوی آن ایستاد و اجازه نداد که دیگر تکرار شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: توان نظامی نیروهای مسلح در حد مقدور بالا برود. اگر این توان را در مقابل دشمنان از دست دادیم، در این صورت جرات آنها برای تعدی بیشتر می‌شود. ما تا وقتی که هسته‌ای داشتیم، جرأت نداشتند قیمت نفت را پایین بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ما نباید از مبانی قرآنی خودمان کوتاه بیاییم گفت: قرآن کریم یکی از عوامل پیروزی رسول اکرم صلی الله علیه و آله را رعب برمی‌شمرد. در ماجرای فتح مکه، انداختن ترس در دل دشمنان اسلام با روشن نمودن مشعل‌ها و دیگ‌های جوشان، یکی از تاکتیک‌های مهم پیامبر گرامی اسلام  بود. لذا اقتدار، صلابت و آرامش منطقه وابسته به همین قدرت نظامی و توان بازدارندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار