کد خبر: ۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 12 April 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: اولین تصفیه‌خانه شهر جدید هشتگرد در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
ابوالقاسم پالیزگیر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در راستای راه اندازی و احیای شهرک صنعتی ساوجبلاغ باید به مبحث تامین آب این شهرک توجه کرد، اظهار داشت: در نظر داریم از پساب تصفیه‌خانه مهدی آباد و ملک آباد برای این شهرک استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه توجه به مسائل زیست محیطی در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه این مهم بیش از 95 درصد تحقق یافته است، افزود: اولین تصفیه‌خانه شهر جدید هشتگرد در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه از پساب این تصفیه‌خانه برای آبیاری عرصه‌های کشاورزی، بخش صنعت و گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل زمین تصفیه‌خانه شهر جدید هشتگرد برطرف شده است.
پالیزگیر با بیان اینکه با مساعدت و همکاری آبفای استان و شهرستان این تسویه خانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: راه‌اندازی این تسویه خانه سبب کاهش آسیب‌های زیست محیطی می‌شود.
وی با بیان اینکه در نظر داریم از توان و پتانسیل بخش خصوصی برای انجام پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک ابریشم استفاده کنیم، گفت: این شهرک از نقطه تمرکز جمعیت بالایی برخوردار است.
فرماندار ساوجبلاغ  با تاکید بر اینکه بیمارستان شهر جدید هشتگرد بعد از گذشت 20 سال از رکود خارج و دوباره احیا شد، اظهار داشت: امید است تا پایان سال جاری فاز نخست این بیمارستان به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه این بیمارستان 96 تخت خوابه بود که با تلاش های‌صورت گرفته به 120 تخت افزایش یافت، خاطرنشان کرد: احداث خانه سالمندان از دیگر برنامه‌های در دستور کار سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار