کد خبر: ۲۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این استان تأکید کرد.

هیربد معصومی عصر امروز در حاشیه نشست فنی و اجرایی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: باید تلاش شود تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام در این استان انجام شود.

وی بیان داشت: وجود این پروژه‌های نیمه تمام بر دوش مردم و استان سنگینی کرده و باید اقدامات لازم برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها به سرعت انجام شود.

معاون عمرانی استاندار البرز ادامه داد: مسئولان در بخش‌های مختلف موظف هستند تا پروژه‌های مربوط به دستگاه‌های خود را تکمیل کرده و با شتاب بیشتری این پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

معصومی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات با مشکلاتی مواجه است افزود: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در این زمینه مرتفع کند.

وی با اعلام اینکه توسعه و آبادانی استان البرز یکی از مهمترین وظایف مسئولان است، ‌گفت: برای رسیدن به توسعه بیشتر باید اتحاد و همدلی را در رأس کارهای خود قرا دهیم و با همت و برنامه‌ریزی لازم مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم را ارتقا دهیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: این ستاد مقاومتی سه بخش تولید، کشاورزی و صنعتی و عمرانی را با جدیت دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار