کد خبر: ۲۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 11 May 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان ترویج فرهنگ علوم قرآنی مهم‌ترین اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم تجلیل از برگزارکنندگان طرح آرامش بهاری اظهار داشت: امروز دشمن در صحنه دیگری به نبرد با کشور پرداخته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: ما نیز در این راستا باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ علوم قرآنی دسایس دشمنان را در این زمینه خنثی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: آگاهی دادن به نسل امروز باید به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائلی باشد که مورد توجه مسؤولان باشد.

وی برگزاری کلاس‌های قرآن و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی را یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای مقابله با تهاجمات دشمنان دانست و افزود: یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام شد اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در کشور بود که توانست گامی مهم و اساسی در جهت مأنوس کردن نسل نوجوان و جوان کشور با آیات قرآنی است.

صالحی با اشاره به اینکه استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری این طرح نیز سبب شد ما نیز به موفقیت‌های بسیاری در این حوزه دست پیدا کنیم،‌ گفت: در دور نخست برگزاری این طرح در استان البرز 60 حافظ کل قران کریم را تربیت کرده‌ایم.

به گفته وی؛ یکی از مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی دیگری که در استان برگزار شد،‌طرح آرامش بهاری بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: این طرح نیز در امام‌زاده طاهر (ع) این استان اجرایی شد و در حاشیه این طرح نمایشگاهی با موضوع سبک زندگی برگزار شد که توانست علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار