کد خبر: ۲۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 May 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپلویس گفت:‌ مدیریت این باشگاه باید تیم را برای حضور قدرتمند در آسیا آماده کند.

بهنام طاهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها و لحظات شاد و تلخ به پایان رسیده و دیگر نمی‌توان به گذشته بازگشت.

وی افزود: علی‌رغم اینکه پرسپولیس و شاگردان برانکو امسال باید به قهرمانی می‌رسیدند، به دلیل تفاضل گل کمتر از دستیابی به جام باز ماندند، اما فوتبال به پایان نرسیده و پرسپولیس تازه در ابتدای راه است.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به گذشته‌های پرافتخار پرسپولیس گفت: ما باید به شرایطی بازگردیم که در فوتبال آسیا حرف و اول آخر را ایران می‌زد و امروز با حمایت از پرسپولیس که نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی است، این شرایط فراهم شده است.

طاهرزاده با تبریک قهرمانی استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر گفت: این تیم با بازیکنان جوان و بی‌ادعا تمام تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های قدرتمند لیگ را با پشت‌سر گذاشت و خوشحالیم که پس از سال‌ها فوتبال خوزستان به صدر فوتبال ایران بازگشته است.

وی افزود: باید مدیریت ورزش کشور از استقلال خوزستان، استقلال تهران و پرسپولیس که نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی هستند حمایت کرده تا شاهد نمایندگانی قدرتمند در آسیا باشیم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خطاب به هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت این باشگاه گفت: لیگ برتر به پایان رسیده و امروز دیگر زمان افسوس خوردن برای گذشته نیست.

طاهرزاده بیان داشت: ما نباید فرصت را از دست بدهیم و از امروز باید برای رفع نقاط ضعف، تقویت تیم و افزایش آمادگی برنامه‌ریزی کنیم تا در آسیا پرسپولیس از قدرت فوتبال ایران دفاع کند.

وی افزود: به طور قطع تیم‌هایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابند که امکانات و پول بیشتری دارند و ما باید با تمام توان به مصاف این حریفان برویم.

طاهرزاده در پایان گفت: اگر از همین امروز برای حضور رقابت‌های آسیایی برنامه‌ریزی و تلاش نکنیم، با مشکل روبه‌رو می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار