کد خبر: ۲۳۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 May 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لایق قهرمانی بودند.

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امسال فصلی پر فراز و نشیب برای هواداران پرسپولیس بود و از نزدیک شاهد بودیم که آنها چه سختی‌ها و حتی ناملایماتی را تحمل کردند.

وی افزود: این تیم در ابتدای فصل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی سقوط تا رده چهاردهم جدول را هم تجربه کرد، اما با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی به شرایط آرمانی بازگشت.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به طور قطع تیمی که در نیم فصل ابتدایی در رده‌های پایین جدول بود و در پایان فصل تنها بر اساس تفاضل گل به قهرمانی دست پیدا نمی‌کند، شایسته و لایق قهرمانی است.

باغمیشه با اشاره به ناراحتی هواداران پرسپولیس پس از عدم دست‌یابی به قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: این ناراحتی‌ها طبیعی است، اما هواداران به یک تجربه بسیار خوب دست یافتند که ارزش آن بالاتر از این قهرمانی‌ها است.

وی ادامه داد: امروز همه فهمیدیم که در سایه حمایت قاطع از یک تیم ورزشی،‌ می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم و تغییرات مدیریتی و مربیان بر اساس احساسات، نتیجه بخش نخواهد بود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند موفقیت‌های فصل جاری را در فصل آینده نیز تکرار کند، گفت: پرسپولیس نیاز به ترمیم در برخی از پست‌ها است، اما باید استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ شده و با حمایت از کادر فنی، آن را برای لیگ فصل آینده آماده کرد.

باغمیشه اظهار داشت: به طور قطع اگر پرسپولیس بتواند مهره‌های کلیدی و کادر فنی خود را برای فصل آینده حفظ کرده و در برخی از پست‌ها نیز تقویت شود، در رقابت‌های آسیایی موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار