کد خبر: ۲۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 17 May 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ارتقای سرانه‌ها و امکانات ورزشی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهنام محمودی ظهر امروز و در حاشیه صحن علنی جلسه شورای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه ورزش و ارتقای امکانات آن یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر است اظهار داشت: باید تلاش خود را برای توسعه امکانات و فضاهای ورزشی در کرج دو چندان کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون با وجود تمام تلاش‌های انجام شده از سوی شورای شهر کرج اما باز هم شاهد کمبود امکانات و فضاهای ورزشی هستیم و لازم است تا اقدامات لازم برای توسعه این مهم انجام شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه با توجه به وجود ورزشکاران علاقمند به ورزش در این استان لذا لازم است تا با ارائه خدمات به آنها مسیر فعالیت‌های ورزشی را برای این قشر بیش از پیش فراهم کرده و به سمت توسعه ورزش در کلانشهر کرج پیش برویم.

محمودی با بیان اینکه برخی از مناطق در کرج فاقد امکانات ورزشی هستند، افزود: لازم است تا با شناسایی مناطق فاقد امکانات ورزشی فعالیت‌های ورزشی را برای تمامی مردم ایجاد کنیم.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش را در بین نسل امروز مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت ورزش می‌تواند آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور سازد و سلامت و پویایی را بیشتر در جامعه ایجاد کند.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات ورزشی به صورت عادلانه در تمامی مناطق این کلانشهر باید به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان باشد.

محمودی افزود: یکی دیگر از نیازهای ورزشی در این کلانشهر توسعه امکانات ورزشی مختص بانوان است تا آنان نیز بتوانند فعالیت‌های ورزشی را به درستی و در زمان خود انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار