همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر
بر اساس اسناد بنياد شهيد وعلی اکبر طهماسبی، یوسف ترابی و مصطفی ملا محسنی 3 جوان برومند البرزي بودند كه توسط دژخيمان شاهد در محمدشهر به شهادت رسيدند.
کد خبر: ۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 02 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: مردم استان البرز همزمان با ايام الله مبارك فجر با حضور در مرقد مطهر شهدا، بار ديگر بر پيروزي از راه شهدا، امام شهيدان و ولايت تاكيد كردند.
در شهرها و شهرستان‌هاي مختلف استان البرز از جمله كرج، فرديس، كمالشهر، ساوجبلاغ، طالقان و اشتهارد مردم ولايي و انقلابي اين استان با حضور در گلزارهاي شهدا، پايبندي خود به آرمان‌هاي والاي اسلام و انقلاب را اعلام كردند.
مراسم محوري امروز در گلزار شهداي محمد شهر كرج برگزار شد و طي آن صدها نفر از اقشار مختلف مردمي،‌ مسئولان شهري، خانواده معظم شهدا و ايثارگران و جانبازان سرافراز سپاه  اسلام و همرزمان شهدا با حضور در اين گلزار، ضمن زيارت قبور مطهر شهدا، اين مكان معنوي را عطر افشاني و غبارروبي كردند.
در اين مراسم خانواده معظم شهدا و ايثارگران و اقشار مختلف مردمي به همراه مسئولان استاني و شهرستاني، قبور مطهر 3 شهيد انقلاب را گلباران كردند.
بر اساس اسناد بنياد شهيد و امور ايثارگران علی اکبر طهماسبی، یوسف ترابی و مصطفی ملا محسنی 3 جوان برومند البرزي بودند كه در دوران مبارزه ملت ايران پيش از انقلاب اسلامي، توسط ارتش تا بن دندان مسلح رژيم منفور پهلوي در محمدشهر به شهادت رسيدند و مردم البرز امروز با حضور در گلزار اين شهدا، با آنان تجديد ميثاق كردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار