کد خبر: ۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 15 April 2015
فرمانده انتظامی استان البرز از کاهش ۳۰ درصدی جرایم خشن در این استان خبر داد.
به گزارش تسنیم  سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست مشترک با حضور رئیس‌کل دادگستری استان البرز و مسئولان دادگستری شهرستان‌های استان با فرمانده انتظامی استان البرز و فرمانده‌هان شهرستان‌ها و تخصصی انتظامی استان البرز اظهار داشت: امنیت و آرامش در مرزها و نقاط شهری و روستایی نتیجه تلاش‌های شهدا است.
وی با بیان اینکه سرقت با وجود افزایش 26 درصدی موارد کشفیات در استان، 3 درصد کاهش یافته است، گفت: در این مدت 30 درصد جرایم خشن کاهش یافته و 52 باند قاچاق نیز متلاشی شده است.
کامرانی‌صالح با اشاره به طرح‌های اجرا شده در زمینه برخورد با مصادیق قاچاق و توزیع مواد مخدر، بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه تاثیر زیادی در کاهش جرم داشته و رویکرد پلیس استفاده از روش‌های نوین علمی است.
به گزارش تسنیم بعد از ارائه پیشنهادهای فرمانده انتظامی استان البرز در زمینه راهکارهای تسریع و افزایش تعامل دادگستری و نیروی انتظامی، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج با تقدیر از تعامل سازنده و صمیمی نیروی انتظامی استان با مجموعه دادگستری، خواستار بسترسازی در نیروی انتظامی استان برای اجرای قانون آئین دادرسی کیفری جدید شد که از ابتدای تیرماه امسال در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار