کد خبر: ۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 15 April 2015
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از اجرای طرح آماربرداری مبدا - مقصد جاده‌ای، بار و مسافر در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، مهشید منزوی با بیان این‌که طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای در سطح کل کشور اجرا می‌شود، گفت: طی مناقصه‌ای اجرای این طرح در استان البرز از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز به گروه مطالعات شهری معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز واگذار شد.

وی افزود: این طرح در راستای طرح مطالعات جامع حمل و نقل کشور طراحی شده است و برآورد ماتریس مبدا - مقصد حمل و نقل جاده‌ای کشور هدف اصلی اجرای این طرح است که امید است نتایج حاصل از آن نقش موثری در بهبود شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور داشته باشد.

منزوی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و دقیق این طرح در سطح استان البرز اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه از قبیل جذب و آموزش نیروی انسانی و همچنین آماده‌سازی ایستگاه‌های آماربرداری صورت گرفته ‌است و در روزهای 16 تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری با استقرار تیم‌های آمارگیری در این مبادی و انجام هم‌زمان ترددشماری و پرسشگری از رانندگان و مسافران وسائط نقلیه اجرا می‌شود.

منزوی در پایان گفت: برای اجرای این طرح بیش از 3 هزار نفر شیفت، نیروی انسانی مورد نیاز است و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری در اجرای طرح مذکور با شماره‌ تلفن 02634586689 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار