کد خبر: ۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 16 April 2015
مدیرکل کانون پرورش فکری استان البرز بر ضرورت افزایش مهارت، دانش و نگرش فردی مربیان کانون‌ها تاکید کرد.

علیرضا جلالی، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دراستان البرز فعال است.

وی خاطرنشان کرد: هریک از این کانون‌ها درسال جدید برنامه‌های متنوعی را دردست اجرا دارند که بر اساس زمان‌بندی شاهد برگزاری آنها خواهیم بود.

جلالی افزود: کانون‌ها درسال جدید افزایش مهارت، دانش و نگرش فردی مربیان هر مرکز را در اولویت خود قرار داده‌اند؛ چراکه تا بدون مربیان توانمند فعالیت کانون‌ها خروجی مثبت چندانی نخواهد داشت.

وی ابرازکرد: در سال جدید برنامه‌هایی برای مربیان کانون‌ها در نظرگرفته شده که با شرکت درآن علایق و توانایی‌های فردی آنها شناسایی و بارور می‌شود.

این مسئول گفت: در برنامه‌های سال جاری شرکت مربیان دردوره‌های ضمن خدمت گروهی جایگاه چندانی ندارد.

جلالی توسعه فعالیت‌هایی همچون انیمیشن‌سازی، فیلم‌سازی، عکاسی و تئاتر کودک را از دیگر برنامه‌های محوری کانون‌ها درسال جدید نام برد و گفت: امسال 10 دوربین عکاسی دیجیتال خریداری شده و به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به عکاسی امانت داده می‌شود تا استعداد عکاسی خود را شکوفا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان البرزگفت: علاوه براین امسال هریک ازکانون‌ها ازگروه‌های تئاتر کودک دعوت می‌کنند تا به اجرای تئاتر در این مراکز بپردازند.

وی در پایان گفت: درآمد حاصل از فروش بلیط به خود گروه‌ها تعلق می‌گیرد تا انگیزه آنها برای فعالیت بالا برود و بتوانند کانون‌ها را به مراکز اجرای تئاتر کودک دراستان تبدیل کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرزاد نیک فرجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
با سلام و خسته نباشید بسیار عالی فقط ی سوال داشتم من دختری ۴ساله دارم که قدرت تقلیدش خیلی بالاس و خیلیا ب من پیشنهاد دادن با توجه ب این موضوع ببرمش کلاس آموزش تئاتری بازیگری چیزی ثبت نامش کنم و من نمیدونم کجا چنین کلاسهای برگزار میشود ممنون میشم از شما و دیگر دوستانی که اگه اطلاعی دارن ب من هم اطلاع رسانی کنند با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار