کارکنان بهزیستی از هر نظر نسبت به نوع فعالیت‌شان انتظار می‌رود با همه سختی‌ها، بردبار و صبور باشند مزد زحمات و تلاش‌های آنها در درگاه حق تعالی بی‌بهره‌ نخواهد ماند و سایر ادارات در سطح شهرستان نیز باید یاری دهنده بهزیستی برای ارائه خدمات مناسب به اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشند.
کد خبر: ۲۳۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 31 May 2016
به گزارش تابناک – البرز: صبح امروز محمدرضا فلاح‌نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس، به صورت سرزده از اداره بهزیستی این شهرستان  بازدید کرد.
وی در بازدید از بخش‌های مختلف این اداره، ضمن تایید مشکلات و  تنگناهای بهزیستی در مسیر ارائه خدمات تخصصی به اقشار آسیب‌پذیر، از رئیس و کارکنان بهزیستی  فردیس  تقدیر کرد.
معاون سیاسی فرمانداری فردیس همچنین طی سخنانی اظهار داشت: کارکنان بهزیستی از هر نظر نسبت به نوع فعالیت‌شان انتظار می‌رود با همه سختی‌ها، بردبار و صبور باشند مزد زحمات و تلاش‌های آنها در درگاه حق تعالی بی‌بهره‌ نخواهد ماند و سایر ادارات در سطح شهرستان نیز باید یاری دهنده بهزیستی برای ارائه خدمات مناسب به اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشند.


در این بازدید فتاح پور، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار گفت: حضور مسئولین شهرستان در ادارات موجب دلگرمی کارکنان می شود.
وی همچنین در گزارشی اعلام کرد: در این مجموعه 38 نفر پرسنل فعالیت دارند که در حوزه پیشگیری یک مرکزDIC ، در امور اجتماعی 19 کمپ فعال،3  مرکز اشتغالزایی، 40 مهدکودک، 51 پرونده امدادبگیر و 1800 پرونده در بخش امور اجتماعی، 4 مرکز فعال  نگهداری شبانه روزی، یک مرکز اورژانس آسیب‌های اجتماعی که تاکنون به 74 پرونده رسیدگی کرده، در حوزه توانبخشی 9 مرکز وجود دارد.
همچنین 2 مرکز بیماران روانی، 3 مرکز نگهداری افراد کم توان ذهنی، 3 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، 1 مرکز نگهداری سالمند، یک مجتمع خدمات بهزیستی و یک مؤسسه غیر انتفاعی، در بخش‌های مختلف در حال ارائه خدمات هستند.
 رییس اداره بهزیستی اظهار امیدواری کرد، با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها و موسسات خیریه و خیرین، خدمات بیشتری به افراد تحت پوشش و نیازمند بهزیستی ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار