کد خبر: ۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ 02 February 2015

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ایام الله دهه‌فجر مظهر عظمت و شکوفایی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ابوالقاسم پالیزگیر، طی سخنانی اظهار کرد: دهه مبارک فجر پاسداشت میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تاسی از راه روشنی است که امام عظیم‌الشان آن را ترسیم فرموده و شهدای والامقام، ایثارگران گرانقدر و امت غیور ایران اسلامی آن را احیا کرده‌اند.
به گزارش ايسنا وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی که با هدایت‌های امام راحل و پشتیبانی مردم مؤمن به پیروزی رسید، دستاوردهای مادی و معنوی زیادی داشت که توانست تحول شگرفی در حوزه‌های مختلف برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دهه فجر مظهر عظمت و شکوفایی ملت و نظام جمهوری اسلامی است؛ چراکه حاصل خون هزاران جوان انقلابی است.
پالیزگیر در ادامه همدلی و وحدت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خروجی دهه‌فجر و جشن‌های انقلاب موجب بیزاری دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود، دشمنان وقتی این جنب و جوش را رصد می‌کنند بر بیداری انقلاب اسلامی صحه می‌گذارند.
فرماندار ساوجبلاغ ابرازکرد: برای گرامیداشت دهه فجر سال جاری در شهرستان ساوجبلاغ، اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فراوانی در حوزه‌های مختلف، در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: در این راستا باید تمامی مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، با یکدیگر همدل، همگام باشند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار