کد خبر: ۲۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: شاخص های اقتصادی مزیت دار این استان باید برای سرمایه گذاری شناسایی شود.

به گزارش ایرنا ،اسماعیل خلیلی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال استان البرز افزود: لفظ کار تنها متوجه وزارت تعاون ، کل کار، رفاه و اجتماعی نیست بلکه تکلیفی است که همه دستگاه ها در این زمینه باید کمک کنند.

وی ادامه داد: آنچه مقام معظم رهبری به نمایندگان تأکید داشتند این است که بیکاری تنها شرمندگی یک فرد نیست بلکه شرمندگی نظام است و این زیبنده نیست.

خلیلی گفت: اشتغال به تولید گره خورده اما باید آرام آرام از تولید به سمت خدمات آن را سوق دهیم و تنها تولیدکنندگان نباید به فکر ایجاد شغل باشند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان از 16 خرداد ماه آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.

خلیلی اضافه کرد: تمامی صاحبان کسب و کار و دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی ادامه داد: درزمان حاضر نرخ بیکاری در استان 12.8 درصد اعلام می شود، اما ما چنین اعتقادی نداریم، برخی فعالیت ها بصورت غیررسمی وجود دارد که در سامانه آماری اداره کل کار استان به ثبت نرسیده هدف از جمع آوری اطلاعات مذکور نیز احصاء همین آمار غیررسمی است که بصورت پراکنده وجود دارد.

ایجاد نظام جامع اطلاعات بازار کار و نحوه جمع آوری و تکمیل فرم های اطلاعات آماری استان از دیگر محورهای این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار