کد خبر: ۲۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز گفت: امروز کشور بیش از هر امر دیگری نیاز به وحدت دارد که تفکر اعتدالی آن را محقق می سازد.

به گزارش ایرنا، صلاح الدین دلشاد روز چهارشنبه در دیدار اعضای حزب اعتدال و توسعه استان البرز با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی وفرهنگی استاندار البرز،افزود: امید آن می رود احزاب با توجه این تفکر زمینه پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دولت ' تدبیر و امید ' به خوبی دراین زمینه عمل می کند اما آثار آن را هرچه بیشتر باید برای مردم نمایان کرد .

دلشاد گفت: یکی از فواید اتحاد ملی در دولت 'تدبیر و امید' کسب قدرت درسطح بین الملل بود که شاهد آن بودیم مذاکرات هسته ای خطرات و تحریم هایی که برای کشور برنامه ریزی شده بود را از بین برد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا تفکرهای مقابل را از امور خارج می کردند که با تفکر اعتدالی این وحدت بوجود آمد .

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز اضافه کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی شاهد آن بودیم که با وحدت بسیاری از مشکلات مرتفع شد و امروز با شرایطی که حاکم شده بیش از پیش نیازمند یکپارچگی هستیم .

دبیر حزب اعتدال و توسعه کرج نیز در ادامه با اشاره به تدابیر جدی که از سوی دولت یازدهم در حل مشکلات صورت گرفته گفت: طی سالهای اخیر شاهد آن هستیم که کشور به سمت ترقی پیش رفته است .

محمد صفری افزود: احزاب نیز به نوبه خود همسوبا دولت در تلاش برای حل مشکلات کشور هستند و دراین بین مسئولان باهمراهی احزاب می توانند گره گشا باشند .

وی ادامه داد: امروز در استان البرز شاهد برخی از مشکلات از جمله بیکاری ، گرانی و آسیب های اجتماعی هستیم که لازم است تدابیر جدی برای رفع آن ها صورت گیرد.

صفری خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است هرچه بیشتر از ظرفیت احزاب برای همفکری در جهت مشکلات استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار