کد خبر: ۲۴۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


امام جمعه کرج گفت: مردم در ماه پربرکت رمضان ثواب خواندن آیات قرآن را از دست ندهند.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز ،حجت الاسلام محمدمهدی حسینی همدانی، شامگاه گذشته در مراسم افطاری 50 یتیم تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: خوشبختانه کمیته امداد از ابتدای تاسیس تا کنون برای رفع محرومیت و فقرزدایی درجامعه به خوبی عمل کرده است .

وی خاطرنشان کرد: این نهاد با ارائه خدمات مختلف باری از دوش محرومان برداشته و زمینه حل بخشی از مشلات اقتصادی آنان را فراهم می‌کند.

حسینی همدانی افزود: کمیته امداد درزمره دستگاه‌هایی قراردارد که بدون حاشیه و سروصدا وظایف محوله خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است به همین دلیل باید از تک تک ثانیه‌های ان به بهترین شکل استفاده کرد .

حجت الاسلام حسینی همدانی توضیح داد: عظمت ماه رمضان به قدری است که تلاوت یک آیه از قرآن مجید در این ماه به اندازه ختم کل قرآن ثواب دارد .

وی بیان کرد: افرادی که دبا قرآن مانوس هستند در پیشگاه خداوند عزیز شمرده بوده و از ارج و قرب بالایی برخوردارند .

امام جمعه کرج در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دام‌های گسترده غرب برای خانواده ها از جمله جوانان اشاره کرد و ادامه داد: دشمن می‌خواهد زمینه‌ای فراهم کند که مردم به ویژه جوانان از وقت خودرا تلف کنند و به جای پرداختن به امور مفید عمر خود را به بطالت بگذرانند.

وی اظهار کرد: راه اندازی شبکه های مجازی و اجتماعی که بسیاری از افراد ساعت‌های زیادی از روز خود را درآنها می‌گذرانند یکی از این دام‌ها است.

این مسئول ابراز کرد: مردم باید هوشیار باشند و از ثانیه‌های عمر خود به بهترین شکل استفاده کنند تا بتوانند توشه‌ای برای آخریت به همراه داشته باشند .

گفتنی است نماینده ولی فقیه و در پایان این مراسم صد هزار تومن به هر یتیم حاضر در برنامه اختصاص .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار