کد خبر: ۲۴۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


تکالیف دولت در حوزه های بخش های کشاورزی و مسکن روستایی روزسه شنبه در نشست شورای بانک های البرزمورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش ایرنا ،دراین نشست که استاندار البرز،معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرزبه همراه مدیران بانک ها حضور داشتند اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات مسکن روستایی و کشاورزی مورد تاکید قرار گرفت .

دولت ' تدبیر و امید' درسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پس ازتشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن فعال کردن کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید اینک تعمیر مسکن های روستایی و بدهی کشاورزان را با حمایت های خود مورد توجه قرار داده است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار البرز در این نشست گفت: در این استان برای تعمیر هزار واحد مسکونی روستایی دولت تکالیف لازم را ابلاغ داشته است .

عبادالله کامکار افزود: اکنون پرونده 365 واحد مسکونی به بانک ها ارایه شده و ظرف مدت 15 روز مقرر شده تا تمهیدات لازم دراین زمینه به عمل آید .

وی ادامه داد: 635 واحد مسکن باقی مانده نیز از سوی بنیاد مسکن مجددا به منظور اجرای این تکلیف دولت معرفی به بانک ها خواهد شد .

کامکار گفت: همچنین هیات وزیران مصوبه استمهال سه ساله بدهی کشاورزان را داشته است که دراین زمینه به گونه ای باید عمل شود که بار مالی برای دولت نداشته باشد .

دراین نشست هریک ازمدیران بانکها به بیان مشکلات در ارائه خدمات پرداختند و راهکارها دراین زمینه ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار