کد خبر: ۲۴۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین مهدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انس با قرآن و آشنایی بیشتر نسل امروز با کلام خداوند باید به عنوان یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما باشد افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان و هدف قرار دادن نسل امروز باید نوجوانان و جوانان را با فرهنگ دینی بیشتر آشنا کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مطابق با اصول دینی و اسلامی و همچنین برگزاری محافل انس با قرآن یکی از مهمترین اقداماتی است که در دستورکار مسؤولان اوقاف قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قرآن چراغ هدایتی است که می‌تواند در روند و شیوه درست زندگی کردن بسیار تأثیرگذار باشد افزود: در این راستا با انس بیشتر با کلام خداوند و آشنایی آنان با قرآن می‌توانیم مسیر زندگی آنان را روشن کنیم.

مهدیان با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده‌اند، گفت: ما نیز برای هدایت نسل جوان و نوجوان کشور باید سرمایه‌گذاری کرده و آنان را بصیر و آگاه سازیم.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان امام‌زاده طاهر (ع) کرج خبر داد و اظهار داشت: این محفل با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار