کد خبر: ۲۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 19 April 2015
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر پروژه‌های ورزشی به اتمام نمی‌رسد باید واگذار کرد، گفت: با کمک بخش خصوصی می‌توان این مهم فراهم شود.
به گزارش تسنیم محمدجواد کولیوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استاندار البرز که ظهر امروز در محل سالن شهدای دولت با حضور استاندار البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز ارتش و نیروهای مسلح، اظهار داشت: باید به توسعه پروژه‌های حوزه علمیه در استان البرز توجه ویژه‌ای داشت.
وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای البرز از نظر فیزیکی در شرایط مناسبی قرار ندارد، افزود: باید در بخش پروژه‌های ورزشی و فرهنگی استان نگاه ویژه داشت.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث توسعه پروژه‌های حوزه علمیه مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: در بخش پروژه های ورزشی و فرهنگی باید نگاه ویژه کرد.
کولیوند با بیان اینکه اگر پروژه‌های ورزشی به اتمام نمی‌رسد باید واگذار کرد، تصریح کرد: با کمک بخش خصوصی می‌توان این مهم فراهم شود.
همچنین فرماندار کرج با تاکید براینکه نظارت واحد از رستوران‌های محور کرج - چالوس باید به صورت واحد انجام شود، گفت: سیل چند روز گذشته بسیاری از متجاوزان حریم رودخانه‌های را با خود برد.
محمدتقی ایرانی با اشاره به اینکه گازرسانی به جاده چالوس باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد، بیان کرد: این خواسته مهم  مردم آسارا و جاده چالوس باید تا حد امکان اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار