کد خبر: ۲۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 19 April 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از وجود هشت پروژه نیمه‌تمام دراستان خبرداد.
 ابوالفضل عبیدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش می‌شود تمامی پروژه‌های نیمه کاره عمرانی حوزه میراث فرهنگی که از سال‌های گذشته باقی مانده، تا پایان سال به اتمام برسند.
وی افزود: این پروژه در شهر اشتهارد، نظرآباد، طالقان، روستای برغان، جاده چالوس، ولایت‌رود، روستای گلینک و کرکبود است.
وی با ابراز رضایت از تخصیص به موقع منابع مالی دردولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: بدون شک تزریق به موقع اعتبارات تخصیص یافته باعث پیشرفت پروژه‌های عمرانی بر طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های مشخص شده، می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز افزود: درحال حاضر هشت پروژه نیمه‌کاره عمرانی دراستان وجود دارد که تا پایان سال به اتمام می‌رسند.
این مسئول اضافه کرد: با اتمام این پروژه‌ها شرایط کلنگ‌زنی وآغاز پروژه‌های جدید که منجر به ارتقای زیرساخت‌های گردشگری استان می‌شوند، مهیا می‌شود.
وی افزود: ساخت کمپین‌های موقت نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، احداث آلاچیق و سکو، بهسازی مسیرهای گردشگری و غرفه‌های فرهنگی و صنایع دستی از جمله پروژه‌هایی است که فاز اول آن از خرداد ماه آغاز خواهد شد.
عبیدی در پایان گفت: بدیهی است انجام این اقدامات زمینه رفاه حال مسافران و افزایش تعداد گردشگرانی که البرز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، می‌شود.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار