کد خبر: ۲۴۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 15 June 2016


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح ملی همای رحمت همزمان با سراسر کشور در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به‌نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان البرز، حسین دیناروند اظهار داشت: طرح ملی همای رحمت با تاسی از سیره امام علی (ع) برای کمک به افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور در استان البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: در هفته اول ماه مبارک رمضان تعداد 400 سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، حبوبات، خرماوپنیر، قندوشکر و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش ریالی 400 میلیون ریال با مشارکت موسسات خیریه، خیرین و اعضای داوطلبان در استان و مراکز شعب تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: سبدهای تهیه شده بین خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست، معلولین، ایتام، زندانیان، سالمندان و بیماران صعب‌العلاج توزیع شده است.

وی همچنین از برپایی 40 سفره مهربانی توسط خیرین خبر داد و گفت: تعداد 3 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند، اطعام شدند و ان‌شاءالله بتوانیم به کمک خیرین تعداد سفره‌های مهربانی را به 110 برسانیم.

دیناروند از مردم سخاوتمند و خیرین استان دعوت کرد که با مراجعه به 6 شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستانهای تابعه و خانه‌های داوطلبی کمکهای مواد غذایی را جهت بسته بندی مناسب تحویل تا پس از بسته‌بندی مناسب و حفظ کرامات انسانی در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار