کد خبر: ۲۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 16 June 2016


استاندار البرز گفت: توسعه اختیارات بانک‌های استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدحمید طهایی عصر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه اختیارات بانک‌های استان البرز است.

وی ادامه داد: اختیارات بانک‌ها در استان البرز محدود است و برای برخی از تصمیم‌گیری‌ها باید از تهران مجوز بگیرند.

استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا سقف تصمیم‌گیری‌ها در استان البرز چهار میلیارد تومان است و برای بالاتر از این سقف باید از تهران مجوز بگیرند.

طهایی با بیان اینکه یکی از نیازهای استان البرز ارائه تهسیلات بانکی است افزود: استان البرز با داشتن شهرک‌های صنعتی و تولیدی و با توجه به وجود موقعیت ویژه این استان لازم است تا در حوزه‌های مختلف البرز با رشد چشمگیری مواجه شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بخش کشاورزی است خاطرنشان کرد: با توجه به تمام مشکلات در بخش کشاورزی اما استان البرز توانسته در این صنعت با رشد خوبی مواجه شده و در تولید محصولات کشاورزی به رتبه‌ای برتر دست پیدا کند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این راستا استان البرز در بخش تولید محصولات باغی و زراعی توانسته به رتبه‌های برتر دست پیدا کند و در بخش فرآوری محصولات نیز بتواند نیاز عمده کشور را تأمین سازد.

*یکی از اهداف دولت افزایش بدنه دولت است

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود به یکی از سیاست‌های دولت مبنی بر افزایش بدنه دولت اشاره کرد و اظهار داشت: استان البرز نیز در این راستا نیازمند توجه است.

استاندار البرز با اشاره به سیاست دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش بدنه دولت، گفت: استان تازه تأسیس البرز در این بخش نیاز به توسعه دارد و باید سیستم اداری این استان نیز با توسعه و تحولات اساسی مواجه شود.

طهایی بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه تسهیلات بانکی است لذا با ارتقای اختیارات بانک‌های استان می‌توانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی به یکی از مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: در دولت قبل واحدهای تولیدی در صورت گرفتن تسهیلات بانکی باید واحد تولیدی خود را به عنوان وثیقه ارائه می‌کردند که همین امر مشکلات بسیاری را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

استاندار البرز تأکید کرد: لازم است تا مسؤولان در این زمینه تجدید نظر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار