کد خبر: ۲۴۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 17 June 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز از کاهش پرونده‌های مانده در دادگستری استان البرز تا پایان سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان اظهار داشت: افزایش ورودی پرونده‌ها و کمبودها در دادگستری استان البرز نباید ناامیدمان کند و باید برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم تلاش ‌کنیم که امیدواریم با برنامه تدوین شده و با تلاش همکاران بتوانیم تا پایان سال، مانده‌های شعب را به حد معقول و منطقی برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی جامع می‌تواند راهبردها و نقشه راه یک مجموعه را مشخص کند، اظهار داشت: در سال 94 ایراداتی به برنامه تدوین شده وجود داشت که معاونت برنامه‌ریزی موظف شد برای سال 95 برنامه جدید و اصولی با مشارکت معاونین و مدیران و قضات مجرب تدوین کند.

این مسؤول گفت: در پایان سال 94 توانستیم با تلاش همکاران، از برنامه پیش‌بینی شده پیشی بگیریم و با امیدواری به سال جدید قدم گذاریم و برای محقق کردن برنامه سال 95 تلاش کنیم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با تاکید بر اینکه روزمرگی می‌تواند یک آفت بزرگ برای مدیریت باشد، گفت: نداشتن خلاقیت و نوآوری در مدیریت که دچار روزمرگی است به کل سیستم آسیب وارد می‌کند ولی با نوآوری، تحرک و پویایی در هر مجموعه‌ای حاکم می‌شود.

وی با تشریح جزییات برنامه سال 95، توضیح داد: امسال هدف اصلی خود را بهبود شاخص‌های کیفی و کمی در بخش قضایی معرفی کرده‌ایم و اهداف راهبردی و عینی جامع و مبسوطی نیز در این زمینه در برنامه اجرایی در نظر گرفته‌ایم.

* کاهش پرونده‌های مانده در سال 95

رئیس کل دادگستری استان البرز، عمده‌ترین مشکلات استان در حوزه قضایی را با وجود تلاش شبانه‌‌روزی و قابل تقدیر همکارانش، پرونده‌های کهنه و میزان پرونده‌های مانده عنوان کرد و گفت: به دلیل حجم سنگین پرونده‌های وارده که در برخی موارد رتبه یک کشوری را به دادگستری استان اختصاص داده است و همچنین پیچیدگی دعاوی مطروحه که برگرفته از شرایط خاص حاکم بر استان است با وضعیت مطلوب و مورد انتظار جامعه فاصله داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار