کد خبر: ۲۴۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 20 June 2016


مدیرمسئول نشریه رمز عبور درباره جلسه بازپرسی شکایت مهدی هاشمی از این نشریه گفت: 2 اتهام نشر اکاذیب و انتشار مذاکرات غیر علنی دادگستری در ارتباط با مهدی هاشمی به ما تفهیم شد.

کاوه اشتهاردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد جلسه بازپرسی صبح امروز شکایت مهدی هاشمی از رمز عبور گفت: تاکنون چند جلسه ای برای شکایت مهدی هاشمی به شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بودیم و امروز نیز در نهایت به ما تفهیم اتهام شد.

وی ادامه داد: 2 نشر اکاذیب و انتشار مذاکرات غیر علنی دادگستری در ارتباط با مهدی هاشمی به ما تفهیم شد.

مدیرمسئول رمز عبور یادآور شد: ظرف چند روزه آینده لایحه دفاعی خود را آماده می‌کنیم و به دادسرا ارائه می‌دهیم.

وی در مورد حضور یا عدم حضور مهدی هاشمی در دادسرا گفت: گویا وی درخواست حضور داده بود اما ضرورتی تشخیص داده نشد و در نهایت وکیل ایشان در جلسه حضور پیدا کرد.

حقوق‌های دریافتی مدیران در دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی است/ گزارش را به مردم می‌دهیم/ تغییر وزرا در دولت صحت ندارد

خبرگزاری فارس: حقوق‌های دریافتی مدیران در دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی است/ گزارش را به مردم می‌دهیم/ تغییر وزرا در دولت صحت ندارد

سخنگوی دولت گفت: به دستور رئیس‌جمهور بررسی حقوق‌های دریافتی مدیران در دستگاه‌های اجرایی آغاز شده و با متخلفان و مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی داشته و مرتکب تخلف شده‌اند برخورد خواهد شد و عزل می‌شوند.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره به نامه رئیس‌جمهور نسبت به برخورد با متخلفات دریافت حقوق‌های نامتعارف و همچنین تاکید بر عزل مدیران متخلف اظهارداشت: بنا به این دستور هم اکنون بررسی حقوق‌های دریافتی مدیران در تمامی وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی آغاز شده و قطعا با متخلفات و مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی داشته و مرتکب تخلف شده‌اند برخورد خواهد شد و قطعا عزل می‌شوند.

وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور و دولت نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای دارند و گزارش بررسی‌های صورت گرفته در این رابطه به مردم اعلام می‌شود.

سخنگوی دولت همچنین گمانه زنی‌های مربوط به تغییرات در کابینه را مجددا تکذیب کرد.

گفتنی است؛ اخیرا برخی از سایت‌های خبری از برکناری نعمت‌زاده و گودرزی در روزهای آینده و پس از ماه مبارک رمضان خبر داده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار