کد خبر: ۲۵۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: رفع کمبودها و مشکلات در استان البرز نیازمند کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد فاضلیان ظهر امروز در مراسم افتتاح و راه‌اندازی ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ماهدشت و ساوجبلاغ اظهار داشت: برای رفع مشکلات در استان البرز همه مدیران باید حرکتی جهادگونه داشته باشند و با همت و تلاش بیشتر درصدد رفع این مشکلات برآیند.

وی ادامه داد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات از مهم‌ترین اولویت‌های مسؤولان به شمار می‌رود، بنابراین باید برای تحقق این مهم تلاش مدیران در تمام دستگاه‌ها دو چندان شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون دستگاه قضا در استان البرز نیز با مشکلاتی رو‌به‌رو است، افزود: از مهم‌ترین این مشکلات کمبود فضاهای اداری است.

فاضلیان تأکید کرد: در این راستا و بر اساس برآوردهای انجام شده هم‌اکنون این استان با کمبود 60 هزار مترمربع فضای اداری رو‌به‌رو است.

وی ادامه داد: بر این اساس همچنین 80 درصد فضای اداری در اختیار دادگستری نیز نیازمند بازسازی است.

*نبود زیرساخت‌ها استان البرز را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه نبود زیرساخت‌ها این استان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، افزود: متأسفانه مسؤولان در هنگام استان کردن البرز توجهی به وجود زیرساخت‌ها نداشتند و همین امر سبب شد امروز مردم و مسؤولان در این استان با مشکلات بسیاری مواجه شوند و توسعه این استان با معضلاتی روبه‌رو شود.

فاضلیان در ادامه سخنان خود با اشاره اینکه استان شدن البرز در کنار موهبات، مشکلاتی را نیز برای مردم این استان به همراه داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر در هیچ جای دیگر کشور شاهد این اتفاق نباشیم که استانی بدون زیرساخت‌های لازم ایجاد شود و مجموعه‌ای با امکانات شهرستان تبدیل به استان شود.

وی ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک استان البرز تنها سه ساختمان تحت تملک را در اختیار دارد و بقیه ساختمان‌های در اختیارش استیجاری است.

به گفته این مسؤول در دستگاه قضایی وضعیت به مراتب وخیم‌تر است و با کمبود 60 هزار مترمربعی روبه‌رو هستیم و 80 درصد فضاهای موجود نیز نیاز به بازسازی دارد.

فاضلیان افزود: در سال گذشته تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن کمبودها انجام شد که منجر به کلنگ‌زنی برای احداث 22 هزار مترمربع فضای جدید اداری شد و با افتتاح آنها به اندازه تاریخ استان، فضای اداری در اختیار مجموعه دادگستری قرار می‌گیرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به ارتباط نزدیک و صمیمانه مجموعه دستگاه‌های تابعه دادگستری با همدیگر و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در فضای همدلی و با روحیه جهادی تلاش می‌شود کمبودها و مشکلات برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار