کد خبر: ۲۵۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی بوده و جزو استان‌های مهم اقتصادی کشور بشمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز شنبه شب در استان البرز در حال برگزاری است.

در بخشی از این مراسم علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر حدود یک هزار شهرک و ناحیه صنعتی در کل کشور در حال فعالیت هستند.

وی افزود: از سوی دیگر مجوزهای لازم برای راه‌اندازی و تاسیس 60 شهرک صنعتی دیگر صادر شده است و این وعده را به مردم استان البرز می‌دهیم که تعدادی از این شهرک‌ها در استان البرز قرار دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: نکته‌ای که در این حوزه مورد توجه جدی دولت و وزارت صنعت قرار دارد، این است که باید به سمت حمایت از راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی غیردولتی حرکت کنیم.

یزدانی گفت: به همین دلیل حمایت از تاسیس و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی غیر دولتی جزو اولویت‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

وی اظهار داشت: همچنین زیرساخت‌های خوبی در شهرک‌های صنعتی فراهم شده و از حضور واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها حمایت شده و قیمت تمام شده نیز برای این واحدها کاهش می‌یابد و تنها قیمت زیرساخت‌ها را آنهم به صورت اقساطی دریافت می‌کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری فرمودند و همه باید برای تحقق این سیاست‌ها بسیج شوند.

یزدانی با تاکید بر ضرورت یکپارچه‌سازی تصمیم‌های مهم اقتصادی گفت: به همین دلیل است که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید می‌فرمایند، باید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به صورت واحد فرماندهی فعالیت‌های این حوزه را هدایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز جزو استان‌های مهم اقتصادی کشور است، گفت: وجود بیش از سه هزار و 300 واحد صنعتی و فعالیت بیش از یک صد برند ملی در این استان از جمله نقاط مثبت و مهم البرز به شمار می‌آید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت و مدیریت ارشد استان البرز از فعالیت‌های صنعتی و شهرک‌های صنعتی مستقر در این استان، در آینده شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کارخانه‌ها و صنایع البرز باشیم.

لازم به توضیح است، در این مراسم جهانگیر شاه‌مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز منصوب شد.

پیش از این گودرز رضایی این سمت را بر عهده داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار