کد خبر: ۲۵۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


مدیر حوزه هنری استان البرز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی کشور در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل آجرلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون دبیرخانه این جشنواره تشکیل شده است، ‌افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده این جشنواره به صورت کشوری و در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره نیمه دوم مردادماه برپا می‌شود، تأکید کرد: هنرمندان، نهادهای مردمی و اهالی فرهنگ می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند و آثار خود را در این زمینه ارائه دهند.

مدیر حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره با نام پویش مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی راه‌اندازی شده است که گامی مهم در جهت معرفی چهره واقعی آمریکا است.

آجرلو ادامه داد: قرار است این جشنواره هنری در سال‌های آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود تا بتواند تأثیرات جهانی خود را نیز داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر هر کار ضد انسانی را در برابر بشر انجام می‌دهد افزود: باید چهره واقعی آمریکا را به همگان نشان دهیم و جنایاتش را در این زمینه بازگو نماییم.

مدیر حوزه هنری استان البرز گفت: در این راستا آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در دو مرحله مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

آجرلو تأکید کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره باید موضوعات ارسالی خود را در قالب ماهیت، مفهوم و مصادیق حقوق بشر آمریکایی قرار دهند.

به گفته این مسؤول علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 30 تیرماه فرصت دارند تا اثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار