بروجردی در جمع راهپیمایان کرجی گفت: رسانه‌های غربی تلاش دارند ماجرای مبارزه با اشغالگران قدس را تحریف کنند و می‌گویند از ابتدا برخی از مسلمانان به دنبال سازش و مذاکره و تسلیم با صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی این رژیم بودند.
کد خبر: ۲۵۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 01 July 2016

به گزارش تابناک – البرز: امروز مردم ولایی و انقلابی استان البرز به صورت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با دیگر مردم ایران شرکت کردند.
در بخشی از این مراسم که در شهرستان کرج برگزار شد، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی آمریکا و سران کاخ سفید با ملت ایران تمام‌شدنی نیست.
علاالدین بروجردی که به عنوان سخنران اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان حضور یافته است، در جمع راهپیمایان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها دشمنی خود را به ایران اسلامی آغاز کردند.
وی افزود: دشمنی آنها با ملت ایران تمام شدنی نیست و شواهد نشان می‌دهد که سران کاخ سفید هر روز یک توطئه جدید علیه ایران تدارک دیده و اجرا می‌کنند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از جنایات آمریکایی‌ها حمایت از رژیم کودک‌کش و غاصب رژیم صهیونیستی است.
بروجردی گفت: سران کاخ سفید از واژه مقدس حقوق بشر برای دست‌یابی به منافع نامشروع خود سوءاستفاده کرده و هر کشوری که با منافع آنها همراهی نکند را به اتهام رفتار ضدحقوق بشر مورد هجمه قرار می‌دهند.
وی بیان داشت: حقوق بشر آمریکایی سکوت در برابر جنایات کشورهای هم‌پیمان را می‌پذیرد، ترور مسلمانان در سراسر جهان و کشتار شیعیان توسط گروهک‌های تکفیری را می‌پذیرد اما نمی‌پذیرد که یک ملت برای دفاع از حقوق مسلم و قانونی خود علیه حکومت‌های دست‌نشانده قیام کنند.
رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: از زمان تشکیل رژیم جعلی اشغالگر قدس بیش از 68 سال می‌گذرد و در این مدت سران این رژیم کودک‌کش انواع جنایات را علیه مردم بی‌پناه فلسطین مرتکب شده‌اند.
بروجردی تصریح کرد: در این مدت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکایی‌ها جنایات گسترده‌ای را علیه جهان اسلام طراحی و اجرا کردند تا امت اسلام نتوانند تمدن کهن خود را بازسازی کرده و به روزهای اوج اقتدار بازگردند.
وی افزود: رسانه‌های غربی تلاش دارند ماجرای مبارزه با اشغالگران قدس را تحریف کنند و می‌گویند از ابتدا برخی از مسلمانان به دنبال سازش و مذاکره و تسلیم با صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی این رژیم بودند.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در ابتدای تشکیل این غده سرطانی و چرکین در منطقه، جوانان مسلمان در مناطق مختلف از جمله مصر، لیبی، سوریه، عراق، یمن و اردن به حمایت از جوانان مسلمان فلسطینی قیام کرده و مبارزاتی را طراحی کردند.
بروجردی گفت: این مبارزه‌ها محدود و به صورت چریکی بود.
وی افزود: برخی از کشورهای عربی نیز جنگی را آغاز کردند که به دلیل عدم موازنه قوا شکست خوردند و زمین‌های بسیاری را از دست دادند.
وی ادامه داد: پس از این شکست ذلت‌بار، سال‌ها مردم فلسطین بی‌دفاع و بی‌پناه بودند تا اینکه قیام ملت ایران به رهبری بزرگ‌مرد تاریخ معاصر به پیروزی رسید و معادلات غربی‌ها و حامیان رژیم صهیونیستی را بر هم زد.
رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) دایره محدود و شکست‌خورده برخی از کشورهای عربی در برابر رژیم صهیونیستی را به دایره بزرگ جهان اسلام گسترش دادند و با نام‌گذاری روز جهانی قدس، همه را به مقاومت در برابر این غده سرطانی دعوت کردند.
بروجردی تصریح کرد: امام(ره)‌ ملت‌های تحت ظلم و ستم را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار بسیج کردند و این بزرگ‌ترین لشکرکشی تاریخ علیه منافع نامشروع صهیونیست‌ها و آمریکا بود.
وی تأکید کرد: روز قدس روز نجات جهان اسلام است و باید در این روز ملت‌های مسلمان از انزوا خارج شده و علیه منافع نامشروع رژیم منفور صهیونیستی قیام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار