کد خبر: ۲۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 03 July 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پروژه های ملی در استان البرز با پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی رها شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بهمنی در دومین شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که عصر شنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بازدید از ۱۲۰ کارخانه استان و بر اساس بررسی های انجام شده نتایج جالبی به دست آمد که اهم آن گلایه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از طولانی بودن پروسه اداری برای اخذ مجوز است.

بهمنی در ادامه افزود: برخی صاحبان صنایع سه سال برای دریافت مجوز تلاش کرده و ظرف شش ماه واحد خود را به بهره برداری رسانده اند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ۱۸۰ مصوبه حاصل برگزاری ۱۴ جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال بوده است باید نتایج برای انجام اصلاحات لازم ارزیابی شود.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت منابع در استان البرز، گفت: باید ارزیابی و بررسی های لازم برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های موجود انجام شود.

بهمنی بیان کرد: برخی پروژه های ملی در استان وجود دارد که هزینه های زیادی برای آن صرف شده اما تنها ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته کار رها شده و بازدهی آن صفر است.

وی افزود: به عنوان مثال پروژه جاده هشتگرد به طالقان که مسافت را برای رفت و آمد تا حد زیادی کاهش می دهد، بیش از یازده سال است که به طول انجامیده، درحالی که این بلاتکلیفی هزینه های بیشتری تحمیل کرده است.

بهمنی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید مطالعه و نظارت های لازم برای انجام پروژه ها انجام شود تا هزینه و منابع ملی در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار