با تصویب کمیسیون فرهنگی؛
جلسه شورای شهر کرج با محوریت بررسی مصوبات کمیسیون فرهنگی برگزار شد که بر اساس آن ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مباحث فرهنگی هر منطقه با نظارت ناظرین شورا در نظر گرفته شد و با اکثریت آراء به تصویب رسید.
کد خبر: ۲۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 03 July 2016

در این رابطه برخی اعضای شورا تاکید بر پایش و بررسی برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری کرج داشتند؛ این افراد معتقد بودند برنامه های مربوط به این معاونت از خروجی های لازم برخوردار نیست و در این خصوص نیازمند تقویت و ارتقای نگرش ها و اقدامات هستیم.
فاطمه اسکندری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه اقدامات این معاونت نباید به قشری خاص محدود شود، افزود: ضروری است معاونت فرهنگی شهرداری کرج با توجه به وظیفه ذاتی و تعریف شده خود، همه شهروندان را به عنوان جامعه هدف در نظر بگیرد.
وی بیان کرد: گاهی اقدامات معاونت به یک روز و یا یک منطقه خاص محدود می شود و در همه مناطق به اجرا در نمی آید؛ به همین سبب اقدامات اولویت بندی شده است تا با نظارت شورا، فعالیت های فرهنگی اجرایی شود.
عضو شورای شهر کرج گفت: طرح پنجشنبه فرهنگی در همین راستا برای هریک از مناطق پیش بینی شده که با هزینه ای کم، افراد زیادی می توانند از آن بهره مند شوند.
اسکندری تاکید کرد: در همین راستا در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان برای مباحث مربوط به حوزه فرهنگی و ۵۰ میلیون تومان نیز برای بخش قرآنی با نظارت اعضای شورا در نظر گرفته شد تا با اطلاع رسانی دقیق از طریق رسانه ها، اجرایی شود.
وی خاطرنشان کرد: مقرر بود برنامه های عملیاتی معاونت فرهنگی شهرداری ظرف مدت ۱۵ روز به شورا ارسال شود اما با گذشت ۳۱ روز هنوز برنامه ای در این خصوص به ما نرسیده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در پایان با انتقاد از تاخیر در برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران گفت: برای تجلیل از ورزشکاران نیز برغم پیگیری هایی که انجام شده، تاکنون اقدامی صورت نگرفته، که ضروری است کارها با اقتدار بیشتری صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار