کد خبر: ۲۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 21 April 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین زیرساخت‌ها مهم‌ترین اصل برای مشارکت فعال و سرمایه گذاری هدفمند بخش خصوصی است.

محمدجواد کولیوند در کرج طی سخنانی اظهارکرد: باید شرایطی را فراهم کرد تا فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود استان به منظور جلب سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت فعال این بخش به خوبی شناسایی و معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کرج از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بیشماری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری برخوردار است، افزود: فراهم کردن بستر مناسب و تامین زیرساخت‌های موردنیاز دراین بخش موجب جلب سرمایه‌های بخش خصوصی، توسعه صنعت گردشگری و در نهایت رشد اقتصادی منطقه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین زیرساخت‌ها مهم‌ترین اصل برای مشارکت فعال و سرمایه‌گذاری هدفمند بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری است، خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز اقامتی و رفاهی و سرمایه گذاری برای توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های موردنیاز صنعت گردشگری، شرایط مناسب برای حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی بهره‌مندی مردم از مزایای اقتصادی صنعت گردشگری را فراهم می‌کند.

کولیوند ادامه داد: از دیگر ظرفیت‌های قابل توجه استان البرز بخش کشاورزی است که باید بستر مناسب برای مشارکت فعال و سرمایه گذاری بخش خصوصی دراین بخش با هدف توسعه و رونق اقتصادی فراهم شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان گفت: با توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات از جمله معضل بیکاری در این استان مرتفع خواهد شد که تحقق این مهم توجه بیش از پیش مسئولان را ضروری می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار