کد خبر: ۲۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 06 July 2016


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: همزمان با عید سعید فطر و با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم نیروهای اورژانس البرز در 25 نقطه از محورهای مواصلاتی این استان مستقر شدند.

مهرداد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اولویت‌های ما است لذا با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و تعطیلات لذا از تمام توان و ظرفیت خود برای ارتقای خدمات رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در این راستا نیروهای اورژانس در 25 نقطه استان البرز مستقر ‌شدند و آمادگی‌های لازم برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و مسافران را دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا هم اکنون 400 نیروی امدادی در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر شده‌اند و با تجهیزات و امکانات کامل آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

بابایی ادامه داد: البته این خدمات‌رسانی‌ها به صورت ویژه تا پایان تابستان ادامه دارد.

به گفته وی در این راستا همچنین یک فروند بالگرد نیز برای امدادرسانی آماده شده است که با هدف امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان در اختیار استان‌های قزوین و البرز قرار گرفته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه اورژانس استان برای توسعه خدمات به مردم از تمام ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند، ‌گفت: با توجه به اینکه برخی از محورهای استان البرز از حجم بالاتری از ترددها برخوردارند لذا حضور نیروهای اورژانس در این مناطق بیش از سایر نقاط خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار