نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: ما باید بدانیم کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عمال دست‌نشانده آنها در برخی از ممالک اسلامی می‌خواهند مقابل اسلام ناب محمدی(ص) ایستادگی کرده و جهان را به انحراف بکشانند.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 08 July 2016
نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: امروز شاهد صف‌آرایی جبهه کفر در برابر جهان اسلام هستیم و همه باید در مقابل توطئه دسیسه‌های استکبار جهانی هوشیار باشیم.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار با دانشجویان گفت: معظم‌له شرایط امروز را به ویژه صف‌آرایی استکبار و جبهه کفر در برابر امت اسلام را به جنگ احزاب در دوران صدر اسلام تشبیه فرموده و همه را به هوشیاری در برابر این نبرد دعوت کردند.
خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: ما باید بدانیم کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عمال دست‌نشانده آنها در برخی از ممالک اسلامی می‌خواهند مقابل اسلام ناب محمدی(ص) ایستادگی کرده و جهان را به انحراف بکشانند.
حسینی همدانی افزود: در این شرایط همه باید با حفظ آگاهی و بصیرت‌افزایی مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و به فضل الهی رزمندگان اسلام بیشتر توطئه‌های دشمنان را با ایثار و فداکاری خنثی کرده‌اند.
وی با اشاره به مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف به ویژه در عراق، سوریه، لبنان و یمن گفت: رزمندگان سپاه اسلام امروز با ایثار و فداکاری علیه توطئه‌ تکفیری‌ها و گروهک‌های تروریستی که از سوی کشورهای غربی حمایت می‌شوند ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهند جبهه کفر به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: دفاع و حمایت از حریم کشورهای اسلامی در حقیقت دفاع از ایران اسلامی است و شهدای مدافع حرم در این راه مردانه ایستادگی کرده و با تکفیری‌ها مبارزه می‌کنند.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه گروهک‌های تروریستی در منطقه مورد حمایت آمریکایی‌ها قرار دارند، گفت: استکبار از توطئه‌های مختلف برای تحقق اهداف شوم خود استفاده می‌کند، آنها از یکسو با راه‌اندازی جریان‌های انحرافی به دنبال ایجاد جنگ و درگیری در منطقه هستند و از سویی دیگر با تحریم اقتصادی و سلطه نظام بانکی به دنبال تسلط بر منابع ملت ایران هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از دولت خواست در مقابله با توطئه‌های سران کاخ سفید هوشیار بوده و با پیروی از ولایت اجازه ندهد دسیسه‌های آمریکا علیه منافع ملت ایران اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار